16 Haziran 2016 Perşembe

Günümüzde Müşteri Deneyiminin Önemi


Markanızın müşteriyle temas ettiği her noktada müşteride temsil ettiğiniz değer anlamına gelen müşteri deneyimi, markanızın geleceği için en önemli nokta. Marka bağlılığı ve marka sadakatinin giderek azaldığı günümüzde pozitif bir müşteri deneyimi oluşturmanın ilk kuralları müşteri memnuniyeti ve müşteri odaklılık. Markanızın sesi olan çağrı merkezinizden pazarlama stratejinize kadar her aşamada ve her kanalda gözetmeniz gereken bu 2 önemli nokta, pazarda var olmanız ve rekabette öne geçebilmeniz anlamına geliyor. 24 yıllık Ar-Ge birikimimiz, Genesys ve Verint gibi dünyanın lider markalarıyla yaptığımız iş birliklerimiz ile sizin de müşteri deneyimi performansınızı birlikte yükseltelim. Müşterinizin markanıza temas ettiği her kanalda üst düzey bir iletişim ve hizmet sunmak için SYS'yi tercih edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.