21 Haziran 2016 Salı

Müşteri Deneyimi Ve Çağrı Merkezi

Çağrı merkezlerinin günümüzde oldukça yaygınlaşmasından sonra, herhangi bir çağrı merkezi tecrübesi yaşamamış kişi sayısı oldukça azaldı. Aldığı ürün ve hizmetle ilgili bir sorun yaşayan müşterilerin büyük bir kısmının telefon üzerinden çözüm aradığını düşünürsek; çağrı merkeziniz markanızın imajını ve itibarını etkileyen en önemli kanal.

Peki, çağrı merkezinizi geliştirmenin ve buna bağlı olarak müşterilerinize pozitif deneyimler yaşatmanın sırrı nedir?
  • Müşterilerinizin markanızla temas ettiği tüm kanallarda beklentilerin üzerinde hizmet vermek
  • Hızlı ve efektif çözümler sunmak
  • Düzenli olarak müşteri memnuniyetini ölçümleme

Müşterinizin markanıza temas ettiği her kanalda üst düzey bir iletişim ve hizmet sunmak ve buna bağlı olarak raporlamalar almak istiyorsanız; siz de SYS'yi tercih edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.