26 Ekim 2015 Pazartesi

11. İstanbul Çağrı Merkezi Fuarı ve Konferansı’nın Ardından

Çağrı Merkezi Fuar ve Konferansına ilk gününden bu yana katılıyoruz. Bu yıl kendi geliştirdiğimiz ürünlerin yanında, iş ortağı olduğumuz Verint, Genesys ürünlerinin de standımızda yer almasını sağladık.




Fuar aracılığıyla, her yıl yaptığımız gibi bu yıl da, 23 yıldır gelenek haline gelen ve içimizde yer eden yenilikçi ruhumuzu koruyarak, geliştirdiğimiz yeni ürünleri ve katma değerli servislerimizi müşterilerimizle paylaştık. Viases ürün ailemizde olan Viases Cloud ürünümüzü, yeni teknolojileri içeren ve katma değerli servisleri barından bir yapıyı müşterilerimizle bir araya getirdik.


Bulut bilişimde çağrı merkezlerinin de var olduğunu ve sektörün büyümesiyle doğru orantılı olarak bulut bilişim ihtiyaçların arttığını biliyoruz. Bu nedenle geliştirdiğimiz güvenli, esnek ve sürdürülebilir ürün ve iş modellerinin tanıtımını yaptık. Çağrı Merkezinin sadece inbound & outbound süreçlerle sınırlı kalmadığını tüm bu süreçlerin yanında Kalite Yönetimi, IVR, Ses Kayıt Sistemleri, Scripter ve İş Gücü Optimizasyon sistemlerinin de olması gerektiğini bilerek ürünlerimizi geliştirdik. Üstüne üstlük Viases Social Media ürünümüz ile çağrı merkezlerinin sosyal medyada da en iyi müşteri deneyimini yaşatacağı bir platformu anlattık.  Kısacası bu yılki Çağrı Merkezi Fuarı müşterilerimiz için yeniliklerin bol olduğu bir fuar oldu. Gelecek yıllarda Fuar katılımının sadece çağrı merkezleri değil diğer sektörlerle de büyüyeceğini düşünüyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.