Başarılı ve tüketiciyle etkileşime
girebilen bir çağrı merkezi aynı zamanda ücretsiz reklam, başarılı bir
pazarlama stratejisi ve müşteri servisi de anlamına geliyor.
Müşterileriyle sorun yaşamayan bir
marka hedeflerine de ulaşmakta da sorun yaşamıyor.
Müşteriyi memnun etmenin yolu da
çağrı merkezindeki çalışanların memnun olmasından geçiyor.
Mutlu çalışanlar sadece mutlu
müşteriler yaratmakla kalmıyor, markanın itibarını da katkıda bulunuyor.
Peki, müşterilerinize iyi hizmet
sunacak bir çağrı merkezi ortamı nasıl yaratılıyor?
Profesyonel bir çalışma ortamı, ses ile ilgili sorun yaratmayan bir
ortam, güçlü teknoloji desteği, yöneticilerin müşteri temsilcilerini dinleme
yeteneği ve başarıların takdir edilmesi çağrı merkezinin başarıya ulaşmasında
ana faktörler
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.