5 Nisan 2016 Salı

Başarının Gerçek Sırrı: Çağrı Merkezinin Ortamı


Başarılı ve tüketiciyle etkileşime girebilen bir çağrı merkezi aynı zamanda ücretsiz reklam, başarılı bir pazarlama stratejisi ve müşteri servisi de anlamına geliyor.
Müşterileriyle sorun yaşamayan bir marka hedeflerine de ulaşmakta da sorun yaşamıyor.
Müşteriyi memnun etmenin yolu da çağrı merkezindeki çalışanların memnun olmasından geçiyor.
Mutlu çalışanlar sadece mutlu müşteriler yaratmakla kalmıyor, markanın itibarını da katkıda bulunuyor.
Peki, müşterilerinize iyi hizmet sunacak bir çağrı merkezi ortamı nasıl yaratılıyor?
Profesyonel bir çalışma ortamı, ses ile ilgili sorun yaratmayan bir ortam, güçlü teknoloji desteği, yöneticilerin müşteri temsilcilerini dinleme yeteneği ve başarıların takdir edilmesi çağrı merkezinin başarıya ulaşmasında ana faktörler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.