Çözüm ortaklarımızdan Genesys,
yayınladığı, “4 Adımda Müşterilerinize Çağrı Merkezinizi Sevdirmek” makalesi
ile müşteri memnuniyetini artırmanın yollarını anlatıyor.
Accenture tarafından yapılan bir
araştırmada, olumsuz deneyim yaşayan insanların %60’ının markayla olan
ilişkisini bitirdiği vurgulanıyor.
Bu tip sorunlar yaşamamak için, 4 adımda çağrı merkezinizi yeni nesil bir hale getirebilirsiniz.
- Öncelikle mevcut durumu değerlendirin.
- Avantajlarınızı belirleyin.
- Bir düzenleme yaklaşımı belirleyin.
- Çağrı Merkezini güncelleyin ve daima güncel tutun.
Daha detaylı bilgi ve daima güncel bir müşteri iletişimi deneyimi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Bu tip sorunlar yaşamamak için, 4 adımda çağrı merkezinizi yeni nesil bir hale getirebilirsiniz.
- Öncelikle mevcut durumu değerlendirin.
- Avantajlarınızı belirleyin.
- Bir düzenleme yaklaşımı belirleyin.
- Çağrı Merkezini güncelleyin ve daima güncel tutun.
Daha detaylı bilgi ve daima güncel bir müşteri iletişimi deneyimi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.