27 Mayıs 2016 Cuma

Çağrı Merkezinizi Nasıl Sevdirirsiniz?

   

Çözüm ortaklarımızdan Genesys, yayınladığı, “4 Adımda Müşterilerinize Çağrı Merkezinizi Sevdirmek” makalesi ile müşteri memnuniyetini artırmanın yollarını anlatıyor.

Accenture tarafından yapılan bir araştırmada, olumsuz deneyim yaşayan insanların %60’ının markayla olan ilişkisini bitirdiği vurgulanıyor.

Bu tip sorunlar yaşamamak için, 4 adımda çağrı merkezinizi yeni nesil bir hale getirebilirsiniz.

- Öncelikle mevcut durumu değerlendirin.
- Avantajlarınızı belirleyin.
- Bir düzenleme yaklaşımı belirleyin.
- Çağrı Merkezini güncelleyin ve daima güncel tutun.

Daha detaylı bilgi ve daima güncel  bir müşteri iletişimi deneyimi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.