Telefonda müşteri hizmeti verme işinin
işi yapana katacağı çok değerli beceriler vardır.
Çağrı merkezlerinde çalışanlar
yaptıkları işin pozitif yanlarına ve kendilerine katacağı değerleri düşünürlerse,
hem gelecekleri için yatırım yapar hem de günlerini daha verimli ve keyifli
geçirebilirler mi? Ne dersiniz?
Dinleme
becerisine sahip olursunuz.
Dinlemenin önemini ve değerini
anlarsınız. Anlaşılmak ve kendinizi ifade etmek için önce anlamak, anlamak
için de önce dinlemek gerektiğinin farkına varırsınız.
Empatik
yaklaşım yeteneğiniz ve beceriniz artar.
Başkalarının duygularını anlamayı,
saygı duymayı öğrenirsiniz. İleride iyi bir eş, iyi bir yönetici mi olmak
istiyorsunuz ? Başarılı olmak için en çok ihtiyacınız olan özellik bu, inanın.
Çözüm
odaklı olmaya başlarsınız.
Bir sorunla karşılaştığınızda ‘Olmaz
, mümkün değil, imkansız, yapılamaz ‘ bakış açısından kurtulur, iki dakika
içinde çözüm bulmak için kendinizi zorlamayı öğrenirsiniz.
İyi
iletişim kurabilen birisi olursunuz.
Kendinizi herkese ifade edebilme
yeteneğiniz artar. Hem iş hem özel hayatınızda işinize çok yarayacak,
kaliteli ve eğitimli bir insan olduğunuzu gösteren önemli bir göstergedir bu.
Sabırlı bir
insan olursunuz.
Sabretme yeteneğiniz artar.
Başkalarını öfkelendiren, sinirlendiren olayları siz çocuk oyuncağı olarak
görmeye başlarsınız.
Kaynak: Bu yazı cagrimerkezi24.com sitesindeki Müşteri temsilcisi Olmanın Avantajları adlı makaleden alınmıştır.
Kaynak: Bu yazı cagrimerkezi24.com sitesindeki Müşteri temsilcisi Olmanın Avantajları adlı makaleden alınmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.