Bülent SOYSAL ile SYS ve çağrı
merkezi teknolojileri hakkında konuştuk;
Çağrı merkezi teknolojilerine önem vermenizdeki en
büyük neden nedir?
İki önemli sebebi var; birincisi müşteri memnuniyeti.
İkincisi çağrı merkezi teknolojilerinde, müşterinin işlemlerini sesli yanıtlama
yöntemiyle halledip temsilcilerdeki yükü alabilmek.
Sizin kullandığınız en önemli çağrı merkezi
teknolojileri hangileri?
Sesli imza, Call Streng, ACD kullanıyoruz. Inbound ile
Outbound’ı birleştirmek istiyoruz. Inbound’da Genesys; Outbound’de SYS var.
İkisi birbirini görsün ve temsilciler birlikte çalışsın istiyoruz. İleride de
bir Dialer sürecine girmeyi düşünüyoruz.
Çağrı merkezi konusunda SYS'ye geçmiş
olmanızdaki en önemli faktör nedir?
Albaraka Türk’e 1998’de bir santral alındı ve 2002’de
kurulumu yapıldı. Bizim SYS ile tanışıklığımız 2002’ye kadar dayanıyor. SYS
bize her türlü desteği sağladığı için ürünlerini kullanırken hiçbir zorluk
yaşamadık. Şimdi yeni ürünleri Viases Recorder’ı kullanıyoruz ve sorunsuz devam
ediyoruz.
Farklı firmalarla da çalıştık. Fakat SYS’nin
avantajları çok daha fazla. Satış sonrası destek bizim gibi firmalar için
önemli bir konudur. SYS bize bu konuda olabildiğince hızlı ve zamanında destek
veriyor. SYS’yi seçmiş olmamızdaki diğer sebepler
arasında fiyat maliyetleri ve kabiliyetleri var. Bu da sisteme bir an önce
entegre olmamızı sağlıyor.
En
önemlisi teknik destek konusunda sonuna kadar yardım alıyor olabilmemiz. Bir
ürün alıp kullanırken zorluk yaşayabilirsiniz. Eğer arkanızda sağlam bir teknik
ekip yoksa ilgili firma istediği kadar size en iyi ürünü satsın, sorunlarla
karşılaşmanıza neden olabilir. Böyle bir durumla karşılaşırsanız firma
değiştirmek zorunda kalabilirsiniz. SYS bu konuda bizi hiçbir şekilde zor
durumda bırakmadı.
SYS ile nasıl bir ilerleme kaydettiniz? Size ne gibi
katkıları oldu?
SYS ile çalışmadan önce her şey manuel olarak
yapılıyordu. Şu anda manuel olarak yapılan bir işlemi otomatik olarak
yapabiliyoruz. Bu da bize neredeyse %30 – 35 oranında bir işgücü kazanımı
sağladı. Böylece doğru müşteriye, doğru kaynakla ulaştık ve hata
olasılıklarımızı azalttık. Kısacası verimliliğimizi ve esnekliğimizi artırdık
diyebiliriz. Data doğrulamalarından tutun her konuda kolaylık sağladık ve daha
kolay yönetilebilir, hatasız bir hale geldik.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.