Ülker Müşteri İlişkileri Merkezi Grup Müdürü Bayram Kont ile SYS ve Çağrı Merkezi teknolojileri hakkında konuştuk;
Çağrı merkezi teknolojilerine önem vermenizdeki en büyük sebepler nelerdir?
Çağrı merkezleri özü gereği
teknoloji
bazlı iş birimleridir. Yüksek iş verimliliği, etkileyici müşteri deneyimi,
kaliteli hizmet sunumu ve beklentileri aşan müşteri memnuniyeti açısından çağrı
merkezi teknolojileri vazgeçilmez konumdadır.
Sizin için en önemli Çağrı Merkezi teknolojileri
hangileridir?
Gelen çağrıları yönetme, sesli yanıt
sistemleri, ses kayıt sistemleri, ACD ve predictive dialing bizim iş hacmimiz
açısından öncelik arz eden teknolojilerin başında gelmektedir.
Çağrı merkezi konusunda SYS Telecommunications’ı seçmiş
olmanızdaki en önemli faktörler nelerdir?
Ürün ve lisans maliyetlerinin uygunluğu,
ürünün az kaynak tüketmesi ve ölçeklenebilir olması, ürünlerinin başarısını
kanıtlamış olması, SYS Telecommunications’ın sektör tecrübesi, uzman kadrosu,
satış sonrası güçlü desteği ve müşteri odaklı / çözüm odaklı yaklaşımı seçimimizde
belirleyici olmuştur.
SYS Telecommunications ile nasıl bir ilerleme kaydettiniz?
Size katkıları ne oldu?
Viases ürününün kurulum ve kullanım
aşamalarında çok az sorun yaşadık. İhtiyaç duyduğumuzda SYS Telecommunications
firmasının güçlü desteğiyle ve çözüm odaklı yaklaşımıyla karşılaştık. Çağrı
trafiğimizi etkili bir şekilde yönetme, iş verimliliğimizi arttırma ve hizmet
kalitemizi ölçümleme noktasında SYS Telecommunications çözümünün çok belirgin
katkıları oldu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.