14 Aralık 2015 Pazartesi

Ülker - SYS Röportajı


Ülker Müşteri İlişkileri Merkezi Grup Müdürü Bayram Kont ile SYS ve Çağrı Merkezi teknolojileri hakkında konuştuk;


Çağrı merkezi teknolojilerine önem vermenizdeki en büyük sebepler nelerdir?
Çağrı merkezleri özü gereği 
teknoloji bazlı iş birimleridir. Yüksek iş verimliliği, etkileyici müşteri deneyimi, kaliteli hizmet sunumu ve beklentileri aşan müşteri memnuniyeti açısından çağrı merkezi teknolojileri vazgeçilmez konumdadır.

Sizin için en önemli Çağrı Merkezi teknolojileri hangileridir?
Gelen çağrıları yönetme, sesli yanıt sistemleri, ses kayıt sistemleri, ACD ve predictive dialing bizim iş hacmimiz açısından öncelik arz eden teknolojilerin başında gelmektedir.

Çağrı merkezi konusunda SYS Telecommunications’ı seçmiş olmanızdaki en önemli faktörler nelerdir?
Ürün ve lisans maliyetlerinin uygunluğu, ürünün az kaynak tüketmesi ve ölçeklenebilir olması, ürünlerinin başarısını kanıtlamış olması, SYS Telecommunications’ın sektör tecrübesi, uzman kadrosu, satış sonrası güçlü desteği ve müşteri odaklı / çözüm odaklı yaklaşımı seçimimizde belirleyici olmuştur.

SYS Telecommunications ile nasıl bir ilerleme kaydettiniz? Size katkıları ne oldu?

Viases ürününün kurulum ve kullanım aşamalarında çok az sorun yaşadık. İhtiyaç duyduğumuzda SYS Telecommunications firmasının güçlü desteğiyle ve çözüm odaklı yaklaşımıyla karşılaştık. Çağrı trafiğimizi etkili bir şekilde yönetme, iş verimliliğimizi arttırma ve hizmet kalitemizi ölçümleme noktasında SYS Telecommunications çözümünün çok belirgin katkıları oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.