7 Aralık 2015 Pazartesi

Çağrı Merkezi ile Facebook Yönetilir mi?


Genel Müdür Yardımcımız Güray Ören, Viases Sosyal Medya uygulamasıyla Facebook yönetimi hakkında tüyolar verdi.

    

Facebook uzun süredir en popüler sosyal ağ sitesi olmaya devam ediyor. Yaptığı kurumsal ve bireysel yenilikler, şirket satın almaları ile uzun yıllar da popüler olmaya devam edeceğini söyleyebiliriz. Peki, markalar için bu kadar popüler olan bir mecra efektif, düşük maliyetle ve etkin olarak daha iyi nasıl yönetilebilir? 

Facebook’ta firma sayfanızın takipçi sayısı on parmağı geçmiyorsa yapacağınız işlemler çok kolay. Öncelikle her sabah bilgisayarınızı açtığınızda Facebook sayfanıza gelen bildirimleri kontrol edebilirsiniz. Bir gün önce yayınladığınız yazınıza yorumlar var mı kontrol eder ve cevaplarsınız. Gün içerisinde birkaç defa daha kontrol eder ve süreçleri bu şekilde takip edebilirsiniz. Bu şekilde uzun süre ve sorunsuz devam edebileceğinizi de düşünebilirsiniz.

Peki ya bu performansınızın etkisi ile sayfanızı takip edenlerin arttığını, binler, on binlere ulaştığını düşünün. Her yayınladığınız yazı, her görsel paylaşım size yüzlerce yoruma sebep olursa, ürünlerinizden memnun olan, olmayan herkes bir şeyler yazıyorsa, özel mesajlarınız arttıysa, daha önce her sabah kahvenizden aldığınız bir yudumla başlayan Facebook maceranız bir kâbusa dönüşmez mi?

Eğer işler kâbusa dönüşüyorsa artık bir otomasyona geçme zamanınız geldi demektir. Sadece otomasyon da çözüm değil. Önemli olan bu otomasyondan verim almak için en ideal insan kaynağını da bulmak. Üstelik işiniz kolay da değil, en öncelikli kriteriniz Facebook kullanmasını iyi bilen bir ekip olmalı. İşte tam da burada çağrı merkezinin bu kaynağa sahip olduğunu söyleyebiliriz. Yapısı gereği genç ve dinamik ekipten oluşması, sosyal medyayı yoğun bir şekilde kullanıyor olmaları biçilmez bir kaftan.

Viases Sosyal Medya uygulaması tam da burada devreye giriyor. Bu genç ve dinamik ekibi yönetmek, onların performansını ölçmek ve bildirimleri bir çağrı merkezi mantığı ile dağıtmak için ideal çözüm. Mimarisinin birden fazla hesap ile kullanılmaya uygunluğu Facebook’ta bulunan iki, üç hatta dördüncü hesaplarınızı da yönetmeye ve raporlamaya yardımcı olur. Bildirimleri sayfanız ile birlikte açarak, gelen bildirimleri görsel olarak da görme ve yönetme konusunda ekibinize destek olur. Kısacası doğru uygulama ile doğru iletişim tonunu yakaladığınızda satış ve hizmette Facebook’un etkisini olumlu yönde hissedeceğinizden eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.